Без річкового ніяк
«Пасажирські перевезення річковим транспортом мешканців м. Херсона до дачних ділянок та місць масового відпочинку, розташованих в акваторії Дніпра, мають велике соціальне значення», - зазначив міський голова, - « адже для багатьох громадян похилого віку дачні ділянки є не тільки способом матеріальної підтримки, можливістю оздоровити дітей та онуків, але й єдиною радістю та сенсом життя».
Робота з організації пасажирських перевезень річковим транспортом розпочато задовго до відкриття навігації 2011 року. Починаючи з січня, вирішувалися питання фінансування, вартості квитків, кількості суден, які будуть задіяні.
Перевізником пропонувалося збільшити вартість квитків вдвічі до 16 грн. та перевезення здійснювати лише 3-ма суднами.
За результатами переговорного процесу між міським головою та представниками Херсонського представництва державного підприємства «Адміністрація річкових портів», досягнуто домовленостей щодо зменшення вартості квитків до 8 грн., кількість теплоходів збільшено до 6 одиниць. Це дало можливість перевезти вдвічі більше пільговиків та, у вівторок-середу та суботу-неділю (кожний наступний день по 3 напрямкам), здійснити пасажирські перевезення за 12 напрямками: Антонівка за залізничним мостом; Ольховий Дніпро; Антонівка до і між мостами; Потьомкінський острів до/за Пудову протоку; м. Гола Пристань; Пудова протока; Карантинний острів; р.Кошова; сел. Кардашинка; Старий Дніпро, Кузьменки; Лівобережжя 1-6; Чайка 1,2, Пролісок, Цюрупинська конка.
Безкоштовні пасажирські перевезення здійснювалися у межах затверджених планових показників надходження субвенції з державного бюджету 2 дні на тиждень (вівторок-середа) за різними напрямками згідно графіка.
За період навігації 2011 року перевезено 174,9 тис.осіб, з них безкоштовно: 138,4 тис. осіб (100% до плану), що на 1,4 % більше ніж 2010 року.
Для забезпечення регулярності пасажирських перевезень на 50% напрямків залучено 13 маломірних суден (баркасів) приватних підприємців, які мають ліцензії і відповідні дозвільні документи на здійснення даного виду господарської діяльності.
Вартість квитків на маломірному флоті складає 3-6 грн., у ДП «Адміністрація річкових портів» – 8,0 грн. Тарифи на перевезення окремих категорій громадян у м.Херсоні річковим транспортом затверджуються керівником даного підприємства.
З метою організації контролю за швартуванням та стоянками маломірних суден, моторних човнів та яхт, рішенням виконавчого комітету міської ради затверджено Порядок надання послуги з використання причальних стінок, гідротехнічних споруд маломірними суднами, моторними човнами, яхтами та іншими плавзасобами на території м. Херсона, яким передбачено заборону швартування, стоянку плавзасобів, посадку - висадку пасажирів за межами місць визначених чинним законодавством або зазначеним рішенням виконкому міської ради.
Вивезення дачників з мікрорайонів міста до річкового порту та у зворотному напрямку здійснюється МКП «Херсонелектротранс» за напрямками: «Житлоселище», т/ц «Салют», мкр. «Шуменський», мкр. «Таврійський».
У липні 2011 року проведено комісійне обстеження та здійснено заміри, в тому числі відсотків зносу, 50 причалів садівничих товариств, розташованих в акваторії р.Дніпра, в межах адміністративної території, підпорядкованої Херсонській міській раді. На зазначені причали розроблено технічні паспорти.
За дорученням міського голови управлінням транспорту і зв’язку вжито заходів щодо продовження навігації 2011 року до 5-6 листопада. Наразі, перевезення річковим транспортом мешканців м. Херсона до дачних ділянок та місць масового відпочинку, розташованих в акваторії Дніпра завершено.
http://www.city.kherson.ua/index.php?id=8390