Транспорт Херсона
http://transport-kherson.flybb.ru/

Новый подвижной состав
http://transport-kherson.flybb.ru/topic55.html
Страница 7 из 7

Автор:  .<<КНЯЗЬ>> [ 25-09, 23:21 ]
Заголовок сообщения: 

Руслан Ткаченко писал(а):
Также кто хочет в пятницу в 15:30 посетить депо и директора "Херсонэлектротранса" Мосина М.С., пишите сюда.


поситить товарища Мосина это хорошо, но я считаю. что нужно подготовиться к встрече, чтоб знать что говорить, что спрашивать, чем обоснововаться что требовать, а главное дествовать командой. а не тянуть одеяло каждый на себя.

Автор:  Baron Rojo [ 21-10, 09:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Новый подвижной состав

Недавно из Киева отправились ЮМЗ Т2, где-то читал, что "Киевпастранс" намерен избавиться от этой модели. Может Херсону тоже может что-то "перепасть", если договориться?

Автор:  Руслан Ткаченко [ 07-08, 13:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: Новый подвижной состав

Є добра новина, щодо тролейбусів. Херсон згідно постанови Кабінету міністрів України № 404 від 3 червня 2013 року придбає у кредит під державні гарантії декілька тролейбусів. Це не кредит, який буде повертати підприємство, або місто. Це кредит, який повертає держава. Дається він через два державні банка. "Херсонелектротранс" про це повідомили тільки в суботу, та сказали термніново готувати необхідні документи. Керувати цим буде Сальдо Володимир Васильович.
Сама постанова доволі серйозна, оскільки вона призначена підтримати економічний стан самої держави. Навіть Херсонським комбайнам "перепаде".
Посилання на постанову http://www.minregion.gov.ua/attachments ... KMU404.pdf

Автор:  Trolleybus_355 [ 07-08, 17:23 ]
Заголовок сообщения:  Re: Новый подвижной состав

Декілька - це скільки?

Автор:  Trolleybus_355 [ 07-08, 21:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: Новый подвижной состав

Вот не хочу выглядеть снобом и нытиком, но данная информация выглядит по крайней мере странно. Тут тебе сначала возбуждение дела о банкротстве, и вдруг, на тебе: СВВ на белом коне с декількома тролейбусами.

Автор:  Руслан Ткаченко [ 09-08, 09:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: Новый подвижной состав

З приводу банкротства, я вже казав, що ця справа є не логічною та пояснював коментарі юристів. - " порушення справи про банкротство підприємства ніяким чином не діє на підприємство. Процедура дуже довга, і після вирішення всіх питань та опис майна буде вирішено, або примусово сплачувати, або ліквідовувати. Ліквідовувати права ніхто не має, оскільки це державне майно. Продавати його теж неможливо. Крім того, є нонсенс - Пенсійни фонд України (позивач) підпорядковується Міністерству соціальної політики, та борг перед Фондом становить 1,6 млн.грн (що вони і вимагають). Але, данне міністерство забаргувало підприємству "Херсонелектротранс" з 2009 року 31 млн.грн. Тому Мосін М.С. звурнувся до Королевської (міністра), Вілкуна з цим питанням. Всі підприємства електротранспорту повині Пенсійному Фонду, в Херсоні наш відділ перший кто подав в суд. Подали в суд лише того, що новий керівник, яка захотіла показати себе. Крім цього, 4 дні тому Янукович підписав закон про векселя, що значно допоможуть підприємству. Через 2 місяці всі зрозуміють механізм закону і буде за що розрахуватись з усіма боргами."
Також, на скільки мені відомо, то справу планують закрити.

А тепер з приводу самої постанови і кількості тролейбусів. Фінансування на реалізацію постанови вже надходить, оскільки і сама Адміністрація Підприємства зацікавлена в цьому з економічних питань. Навіть Херсонським комбайнам частково "перепаде" від даного проекту.
Кількість тролейбусів, поки що сказати ніхто не може. Але не 2 і не 5. Мінімум 20, а максимум 40. Керувати цим буде В. Сальдо. Будемо сподіватись на краще)
Правда велика загадка для всіх, що їм "стукнуло" в голову)

Автор:  Vadim [ 09-08, 11:45 ]
Заголовок сообщения:  Re: Новый подвижной состав

Руслан Ткаченко писал(а):
З приводу банкротства, я вже казав, що ця справа є не логічною та пояснював коментарі юристів. - " порушення справи про банкротство підприємства ніяким чином не діє на підприємство. Процедура дуже довга, і після вирішення всіх питань та опис майна буде вирішено, або примусово сплачувати, або ліквідовувати. Ліквідовувати права ніхто не має, оскільки це державне майно. Продавати його теж неможливо. Крім того, є нонсенс - Пенсійни фонд України (позивач) підпорядковується Міністерству соціальної політики, та борг перед Фондом становить 1,6 млн.грн (що вони і вимагають). Але, данне міністерство забаргувало підприємству "Херсонелектротранс" з 2009 року 31 млн.грн. Тому Мосін М.С. звурнувся до Королевської (міністра), Вілкуна з цим питанням. Всі підприємства електротранспорту повині Пенсійному Фонду, в Херсоні наш відділ перший кто подав в суд. Подали в суд лише того, що новий керівник, яка захотіла показати себе. Крім цього, 4 дні тому Янукович підписав закон про векселя, що значно допоможуть підприємству. Через 2 місяці всі зрозуміють механізм закону і буде за що розрахуватись з усіма боргами."
Також, на скільки мені відомо, то справу планують закрити.

А тепер з приводу самої постанови і кількості тролейбусів. Фінансування на реалізацію постанови вже надходить, оскільки і сама Адміністрація Підприємства зацікавлена в цьому з економічних питань. Навіть Херсонським комбайнам частково "перепаде" від даного проекту.
Кількість тролейбусів, поки що сказати ніхто не може. Але не 2 і не 5. Мінімум 20, а максимум 40. Керувати цим буде В. Сальдо. Будемо сподіватись на краще)
Правда велика загадка для всіх, що їм "стукнуло" в голову)



ПОживём увидим, но возрастёт ли выпуск ?!

Автор:  Viking [ 09-08, 16:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: Новый подвижной состав

Выпуск не возрастёт, водителей очень мало осталось. Для этого нужно будет ещё несколько групп курсантов выпустить.

Автор:  Baron Rojo [ 10-08, 15:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: Новый подвижной состав

Значит депо в любом случае нужно готовить новых водителей, ведь даже если работать будет 28 новых троллейбусов ездить люди на них не будут. Нужно, чтобы на маршрутах были интервалы не более 10-15 минут.

Автор:  Админ [ 18-08, 14:40 ]
Заголовок сообщения:  Re: Новый подвижной состав

Очередная "джинса", верить такому человеку, как В. Сальдо нельзя. Выпуск точно не возрастет даже при получении 10 троллейбусов. Сейчас в депо в наличии 42 исправных троллейбуса, а выпуск при этом не превышает 30 единиц в день. Иногда не превышает и 25. Почему так происходит? Может быть обращали внимание, что часть троллейбусов около 17 часов уже заезжают в депо? А выходит так из-за острой нехватки водительского состава. Часть водителей перевели на график работы 5/2 (раб/вых), работая по 5-дневке водители заезжают в 17 часов, чтобы не была превышена месячная норма времени. Пусть придет 10-20 троллейбусов, городская власть и нардеп Сальдо пропиарится перед жителями, что приобрели новый подвижной состав. А дальше? Дальше будут выходить на маршруты новые троллейбусы, старые ЗиУ при этом будут отставлены в резерв или законсервированы. Выпуск до 60 единиц в день ну никак не увеличится.

Страница 7 из 7 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/