Руслан Ткаченко писал(а):
З приводу банкротства, я вже казав, що ця справа є не логічною та пояснював коментарі юристів. - " порушення справи про банкротство підприємства ніяким чином не діє на підприємство. Процедура дуже довга, і після вирішення всіх питань та опис майна буде вирішено, або примусово сплачувати, або ліквідовувати. Ліквідовувати права ніхто не має, оскільки це державне майно. Продавати його теж неможливо. Крім того, є нонсенс - Пенсійни фонд України (позивач) підпорядковується Міністерству соціальної політики, та борг перед Фондом становить 1,6 млн.грн (що вони і вимагають). Але, данне міністерство забаргувало підприємству "Херсонелектротранс" з 2009 року 31 млн.грн. Тому Мосін М.С. звурнувся до Королевської (міністра), Вілкуна з цим питанням. Всі підприємства електротранспорту повині Пенсійному Фонду, в Херсоні наш відділ перший кто подав в суд. Подали в суд лише того, що новий керівник, яка захотіла показати себе. Крім цього, 4 дні тому Янукович підписав закон про векселя, що значно допоможуть підприємству. Через 2 місяці всі зрозуміють механізм закону і буде за що розрахуватись з усіма боргами."
Також, на скільки мені відомо, то справу планують закрити.
А тепер з приводу самої постанови і кількості тролейбусів. Фінансування на реалізацію постанови вже надходить, оскільки і сама Адміністрація Підприємства зацікавлена в цьому з економічних питань. Навіть Херсонським комбайнам частково "перепаде" від даного проекту.
Кількість тролейбусів, поки що сказати ніхто не може. Але не 2 і не 5. Мінімум 20, а максимум 40. Керувати цим буде В. Сальдо. Будемо сподіватись на краще)
Правда велика загадка для всіх, що їм "стукнуло" в голову)
ПОживём увидим, но возрастёт ли выпуск ?!