Працівники ревізорського апарату Одеської залізниці обмінялися досвідом профілактичної роботи
23 грудня 2011 року працівники ревізорського апарату Одеської залізниці взяли участь у семінарі-нараді, в ході якого ревізори обмінялися досвідом профілактичної роботи. Захід відбувся під головуванням головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці Рудольфа Мелкумяна. Програма семінару-наради була достатньо насиченою і складалася із декількох частин.
Перша частина семінару-наради відбулася на 468 км перегону Снігурівка - Туркули, що на Миколаївщині, одна з ділянок якого вимагає пильної уваги з боку колійників та ревізорів. Саме тут у 2005 році виявили нестійку ділянку земляного полотна завдовжки 200 м. Такі ділянки земляного полотна називаються «хворими». Ревізор з безпеки руху поїздів Херсонської ревізорської дільниці Сергій Старинський продемонстрував учасникам заходу приклад перевірки «хворого» земляного полотна, а також розповів про важливість своєчасного виявлення подібних деформацій для підтримання земляного полотна та його споруд у справному стані.
Друга частина семінару-наради відбулася на станції Снігуріка, де ревізори з безпеки руху поїздів Херсонської ревізорської дільниці відзначили певні особливості перевірки підготовки укладального крану УК-25/9-18 до виконання колійних робіт та для приведення крану в транспортне положення. Зокрема, Юрій Шкель розповів про основні особливості перевірок дотримання нормативних вимог при навантаженні та кріпленні рейко-шпальної решітки на спеціалізований рухомий склад. Правильне кріплення пакетів ланок рейко-шпальної решітки при завантаженні на залізничні платформи є надзвичайно важливими для їх безпечного транспортування залізницею. Керівник робіт, який готує до транспортування такий рухомий склад, особисто перевіряє відповідність закріплення пакетів на платформах. При навантаженні слід зважати на тип рейок та шпал, довжину ланки та суворо дотримуватися інструкції.
Третя частина заходу відбулася в локомотивному депо станції Херсон. Ревізор з безпеки руху поїздів Знам’янської ревізорської дільниці Олег Білий продемонстрував особливості перевірки дотримання технології ремонту крана машиніста №394 та №395 (відрізняються наявністю у крані №395 електричного контролера для електропневматичних гальм пасажирських поїздів). Усі присутні мали змогу вивчити будову цих кранів, зрозуміти причини всіх ймовірних несправностей та дізнатися способи їх усунення.
Далі в вагонному депо станції Херсон бригадир з ремонту Юрій Колесник, використовуючи стенд типу УКВР-2(пристрій контролю повітророзподільників вантажних вагонів) та СМВР-1 (стіл ремонту й перевірки магістральних частин) продемонстрував особливості ремонту повітророзподільників, авторегуляторів, з’єднувальних гальмівних рукавів та відзначив основні особливості перевірки ревізорами дотримання технології ремонту гальмівного обладнання.
Підбиваючи підсумки проведеного семінару-наради, головний ревізор з безпеки руху поїздів та автотранспорту Одеської залізниці Рудольф Мелкумян зазначив, що лише наявність конструктивного діалогу між досвідченими ревізорами та початківцями дозволить проводити перевірки господарств залізниці на високому рівні для вчасного виявлення та усунення існуючих недоліків у роботі залізничників.
Прес-служба Одеської залізниці
26.XII.2011р. - Головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці зустрівся з працівниками локомотивних бригад
22 грудня 2011 року в локомотивному депо Помічна відбулася зустріч головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці Рудольфа Мелкумяна із машиністами, помічниками машиністів, машиністами-інструкторами, заступниками начальників локомотивних депо з експлуатації та психологами усіх локомотивних депо залізниці, в ході якої обговорювалися певні проблемні питання в роботі локомотивних бригад.
Звертаючись до працівників локомотивних бригад головний ревізор підкреслив надзвичайну важливість злагодженої роботи та консолідації зусиль стосовно взаємоконтролю локомотивних бригад та працівників господарства перевезень (поїзних диспетчерів, чергових по станції тощо). Вчасне попередження машиніста про зміну умов ведення поїзду є першочерговим завданням поїзного диспетчера. Лише відповідальне ставлення до виконання своїх службових обов’язків та тісна співпраця стануть запорукою безпеки руху поїздів на залізниці.
Усім працівникам локомотивного та вагонного господарств залізниці слід уважно дотримуватися усіх вимог нормативних документів щодо гальмівного обладнання, адже їх неухильне дотримання гарантує безпеку руху поїздів.
Також в ході зустрічі було зазначено важливу роль книги зауважень машиніста. Відсутність книги зауважень машиніста сьогодні унеможливила б роботу залізниці в цілому. Завдяки записам машиністів в книгу зауважень залізничники вчасно виявляють та усувають недоліки, що можуть загрожувати безпеці руху.
http://odz.gov.ua/