Транспорт Херсона

Все о транспорте!
Текущее время: 03-05, 14:55

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 245 ]  На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 28-12, 04:34 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
Ну зачем старьё? мужно ведь оптимизовать такими маршрутами:

Изменить:

Одесса-Запорожье-Одесса (ч/з: Николаев, Херсон, Апостоловое)

Николаев-Харьков( или Полтава)-Николаев (ч/з: Херсон, Апостоловое (лучше ещё через Кривой Рог), Днепропетровск, (Харьков))

Новые:

Николаев-Ясинуватая( лушче сразу Луганск)-Николаев (ч/з: Херсон, Каховка, Камыш-Заря)

Получается Харьковским можно будет заменить Николаев-Кривой Рог . Запорожский ускоряется + замена к Николаев-Никополь. На Ясинуватую поезд в Донбасс через Каховку, как соц. цель перевозки ветки Снигирёвка-Федоровка. на Москву есть вагоны через Николаев + можно уехать в Харьков и там пересесть, мне кажется там как минимум кажд. час есть поезд в Москву.

Получается старые 65/66; 611/612; 627/628 будут не нужны выходит 3 поезда вместо 5 (если я не разучился считать)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 31-12, 14:43 
Не в сети

Зарегистрирован: 31-12, 14:38
Сообщения: 4
627/628 на конференции было сказано укоротят до Апостолова и в Апостолове он будет в 11.38 и отправляется на Николаев в 12.05


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 04-01, 12:08 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
Працівники ревізорського апарату Одеської залізниці обмінялися досвідом профілактичної роботи

23 грудня 2011 року працівники ревізорського апарату Одеської залізниці взяли участь у семінарі-нараді, в ході якого ревізори обмінялися досвідом профілактичної роботи. Захід відбувся під головуванням головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці Рудольфа Мелкумяна. Програма семінару-наради була достатньо насиченою і складалася із декількох частин.
Перша частина семінару-наради відбулася на 468 км перегону Снігурівка - Туркули, що на Миколаївщині, одна з ділянок якого вимагає пильної уваги з боку колійників та ревізорів. Саме тут у 2005 році виявили нестійку ділянку земляного полотна завдовжки 200 м. Такі ділянки земляного полотна називаються «хворими». Ревізор з безпеки руху поїздів Херсонської ревізорської дільниці Сергій Старинський продемонстрував учасникам заходу приклад перевірки «хворого» земляного полотна, а також розповів про важливість своєчасного виявлення подібних деформацій для підтримання земляного полотна та його споруд у справному стані.
Друга частина семінару-наради відбулася на станції Снігуріка, де ревізори з безпеки руху поїздів Херсонської ревізорської дільниці відзначили певні особливості перевірки підготовки укладального крану УК-25/9-18 до виконання колійних робіт та для приведення крану в транспортне положення. Зокрема, Юрій Шкель розповів про основні особливості перевірок дотримання нормативних вимог при навантаженні та кріпленні рейко-шпальної решітки на спеціалізований рухомий склад. Правильне кріплення пакетів ланок рейко-шпальної решітки при завантаженні на залізничні платформи є надзвичайно важливими для їх безпечного транспортування залізницею. Керівник робіт, який готує до транспортування такий рухомий склад, особисто перевіряє відповідність закріплення пакетів на платформах. При навантаженні слід зважати на тип рейок та шпал, довжину ланки та суворо дотримуватися інструкції.
Третя частина заходу відбулася в локомотивному депо станції Херсон. Ревізор з безпеки руху поїздів Знам’янської ревізорської дільниці Олег Білий продемонстрував особливості перевірки дотримання технології ремонту крана машиніста №394 та №395 (відрізняються наявністю у крані №395 електричного контролера для електропневматичних гальм пасажирських поїздів). Усі присутні мали змогу вивчити будову цих кранів, зрозуміти причини всіх ймовірних несправностей та дізнатися способи їх усунення.
Далі в вагонному депо станції Херсон бригадир з ремонту Юрій Колесник, використовуючи стенд типу УКВР-2(пристрій контролю повітророзподільників вантажних вагонів) та СМВР-1 (стіл ремонту й перевірки магістральних частин) продемонстрував особливості ремонту повітророзподільників, авторегуляторів, з’єднувальних гальмівних рукавів та відзначив основні особливості перевірки ревізорами дотримання технології ремонту гальмівного обладнання.
Підбиваючи підсумки проведеного семінару-наради, головний ревізор з безпеки руху поїздів та автотранспорту Одеської залізниці Рудольф Мелкумян зазначив, що лише наявність конструктивного діалогу між досвідченими ревізорами та початківцями дозволить проводити перевірки господарств залізниці на високому рівні для вчасного виявлення та усунення існуючих недоліків у роботі залізничників.
Прес-служба Одеської залізниці
26.XII.2011р. - Головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці зустрівся з працівниками локомотивних бригад
22 грудня 2011 року в локомотивному депо Помічна відбулася зустріч головного ревізора з безпеки руху поїздів і автотранспорту Одеської залізниці Рудольфа Мелкумяна із машиністами, помічниками машиністів, машиністами-інструкторами, заступниками начальників локомотивних депо з експлуатації та психологами усіх локомотивних депо залізниці, в ході якої обговорювалися певні проблемні питання в роботі локомотивних бригад.
Звертаючись до працівників локомотивних бригад головний ревізор підкреслив надзвичайну важливість злагодженої роботи та консолідації зусиль стосовно взаємоконтролю локомотивних бригад та працівників господарства перевезень (поїзних диспетчерів, чергових по станції тощо). Вчасне попередження машиніста про зміну умов ведення поїзду є першочерговим завданням поїзного диспетчера. Лише відповідальне ставлення до виконання своїх службових обов’язків та тісна співпраця стануть запорукою безпеки руху поїздів на залізниці.
Усім працівникам локомотивного та вагонного господарств залізниці слід уважно дотримуватися усіх вимог нормативних документів щодо гальмівного обладнання, адже їх неухильне дотримання гарантує безпеку руху поїздів.
Також в ході зустрічі було зазначено важливу роль книги зауважень машиніста. Відсутність книги зауважень машиніста сьогодні унеможливила б роботу залізниці в цілому. Завдяки записам машиністів в книгу зауважень залізничники вчасно виявляють та усувають недоліки, що можуть загрожувати безпеці руху.

http://odz.gov.ua/


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 04-01, 12:12 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
Одеські залізничники обговорили хід оптимізаційних процесів галузевих служб

22 грудня 2011 року в конференц-залі Управління Одеської залізниці відбулося засідання постійно діючої робочої комісії в ході якої начальники та головні інженери служб звітували про хід виконання доручень керівництва Укрзалізниці та залізниці з урахуванням етапів реформування галузі.
Під час засідання розглядалися питання щодо реформування господарства інформаційних технологій та створення відокремленого підрозділу - галузевої служби інформаційних технологій. Проекти структури служби, положення та штатний розклад наразі розроблені та надані до Головного управління інформаційних технологій.
Служба колії працює над створенням Дорожньої лабораторії діагностики залізничної колії. Вже розробляється структура служби, положення та штатний розклад. Створення такої лабораторії дозволить значно підвищити рівень технічного стану споруд та пристроїв колійного господарства, а також впровадити комплексну оцінку технічного стану залізничної колії, що дозволить раціональніше планувати ремонтно-колійні роботи та контролювати якість їх виконання.
Вагонні депо Одеської залізниці згідно з наказом Укрзалізниці від 25.11.2011 №624-Ц «Про вдосконалення ремонтної бази вагонного господарства залізниць України» будуть функціонально розподілені наступним чином: вагонне депо станції ім. Т. Шевченка виконуватиме ремонт критих вагонів власності ДП «Укррефтранс», вагонне депо станції Знам’янка ремонтуватиме приватні вагони власності підприємств не підпорядкованих Укрзалізниці, вагонне депо станції Одеса-Застава-1 віднесено до розряду експлуатаційних вагонних депо - тут виконуватимуть планові види ремонту платформ, вагонні депо Херсон, Помічна та Котовськ віднесені до експлуатаційних вагонних депо і виконуватимуть ремонт вагонів, що знаходяться на балансі Одеської залізниці (зерновозів, цистерн). Такі заходи дозволять обладнати вагоноремонтні депо належним чином, сконцентрувати фінансовий та кадровий потенціал та утримувати парк вантажного рухомого складу у належному робочому стані.
Також обговорювалися питання об’єднання станцій Херсон та Херсон-Порт під єдине керівництво начальника позакласної станції Херсон, перейменування служби матеріально-технічного забезпечення в службу «матеріально-технічного постачання», а також зміни в організації діяльності служби та вдосконалення оплати праці тощо.
Усі зазначені оптимізаційні процеси господарств Одеської залізниці сприятимуть проведенню першого етапу реформування залізничної галузі України.

http://odz.gov.ua/


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 06-01, 22:30 
Не в сети

Зарегистрирован: 31-12, 14:38
Сообщения: 4
А летом будет ходить 611/612 Николаев - Никополь, а если будет то во сколько будет в Херсоне.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 15-01, 15:01 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
"Телефонный минер" вокзала в Херсоне получил 2 года тюрьмы

Об этом сообщает пресс-служба УМВД Украины в Херсонской области.
Приговор вынесен Голопристанским районным судом 22-летнему мужчине, который 9 февраля 2011 года сообщил о заминировании территории железнодорожного вокзала в Херсоне.
Тогда по тревоге на стратегически важный объект выехали все экстренные службы города.
Из помещения были эвакуированы пассажиры, приостановлено движение поездов. В ходе проведения оперативно-розыскных мероприятий бомбы не нашли. Движение поездов возобновили только через два часа, при этом многие пассажиры опоздали. Сотрудники милиции установили личность «минера».
Звонок поступил из села Нововладимировка, Голопристанского района. Один из участковых райотдела узнал по голос.
Он принадлежал 22-летнему сезонному рабочему, злоупотреблявшему алкоголем. Задержанный объяснил, что насмотрелся по телевизору боевиков о минировании вокзалов и работе спецслужб.
В тот день ему захотелось пошутить над сотрудниками милиции и проверить, как оперативно они отреагируют на сообщение о заложенной бомбе.
Было возбуждено уголовное дело по статье «заведомо ложное сообщение об угрозе безопасности граждан, уничтожения или повреждения объектов собственности».
Суд приговорил «телефонного террориста» к 2 годам лишения свободы с отбыванием срока в исправительной колонии.

http://pik.ua/news/url/telefonnyj_miner ... oda_tjurmy


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 23-01, 13:41 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
Упродовж 2011 року одеські залізничники відремонтували 8 тис. 883 вагони

Упродовж 2011 року одеські залізничники відремонтували 8 тис. 883 вагони. Із відремонтованих вагонів 4 тис. 450 вагонів приписного парку залізниць України та власності підприємств, структурних підрозділів, які підпорядковані Укрзалізниці. Перевиконання плану з виконання деповського ремонту становило 22,4%, перевиконання плану з капітального ремонту – 32,5%. Решта відремонтованих вагонів є приватними.

Ремонт вантажних вагонів на Одеській залізниці здійснюється в п’яти вагонних депо: станцій Знам ’ янка, ім. Т. Шевченка, Одеса-Застава 1, Помічна та Херсон. Лідерами з ремонту залишаються вагонні депо станцій Знам ' янка та Херсон. П рацівники вагонного депо Херсон відремонтували 2 тис. 381 вагон. У депо Знам ’ янка було відремонтовано 2 тис. 763 вагони.

http://uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&p ... ews&lng=uk


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 23-01, 13:46 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
Пасажирообіг на Одеській залізниці виріс на 3,2% упродовж 2011 року

Згідно з оперативними даними пасажирообіг на Одеській залізниці упродовж 2011 року становив майже 6,6 млн пасажиро-кілометрів, що на 207 тис. пасажиро-кілометрів (на 3,2%) більше за минулорічні показники. Пасажирообіг відображає обсяг перевезень пасажирів залізницею і є показником ефективності використання даного виду транспорту.
Для забезпечення комфортності пасажирських перевезень за 2011 рік у пасажирському господарстві плановими видами ремонту відремонтовано 659 пасажирських вагонів. Зокрема, капітальним ремонтом із продовженням терміну служби - 5 вагонів (2 вагони на базі Дніпропетровського вагоноремонтного заводу та 3 вагони на базі вагонного депо Каховка), капітальним ремонтом у обсязі КР-2 на базі вагонного депо Каховка - 30, капітальним ремонтом у обсязі КР-1 на базі вагонного депо Каховка та пасажирського вагонного депо Одеса-Головна - 112 вагонів та деповським ремонтом на базі пасажирських вагонних депо Одеса-Головна, Миколаїв, Каховка - 512 вагонів.
Рекордну кількість вагонів відремонтували у пасажирському вагонному депо ст. Одеса-Головна - 492 вагони.
З метою продовження терміну експлуатації пасажирських вагонів протягом 2011 року проведено технічне діагностування 76 пасажирських вагонів.
Також на базі пасажирського вагонного депо ст.. Одеса-Головна провели курси підвищення кваліфікації для слюсарів та оглядачів вагонів з технічного обслуговування автогальмівного обладнання, проведено школу передового досвіду з ремонту та випробування автогальмівного обладнання на електронному стенді нового зразка.
* Довідка
КР-1 - капітальний ремонт першого обсягу, який виконується для відновлення експлуатаційних характеристик, заміни чи ремонту зношених чи пошкоджених агрегатів, вузлів та деталей.
КР-2 - капітальний ремонт другого обсягу під час якого виконується повне оздоровлення з необхідною заміною чи відновленням повного ресурсу (терміну служби) всіх агрегатів, вузлів та деталей і необхідна модернізація.

http://odz.gov.ua/index.asp


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 26-01, 12:41 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
Одеська залізниця готується до масштабних обсягів колійних та електрифікаційних робіт

На Одеській залізниці у 2012 році здійснюватиметься модернізація колії та електрифікація дільниць Долинська – Миколаїв – Херсон – Вадим і Миколаїв – Колотівка для збільшення пасажиропотоку в Кримському напрямку та зростання обсягів вантажних перевезень в напрямку морських торговельних портів.

Про це йшлося на засіданні техніко-економічної ради, яка відбулася 24 січня 2012 року під головуванням начальника Одеської залізниці Миколи Луханіна. В засіданні взяли участь начальник Головного управління колійного господарства Євген Юрковський, начальник Головного управління електрифікації та електропостачання Віталій Максимчук, начальник Головного управління автоматики, телемеханіки та зв’язку Володимир Басов, заступник начальника Головного управління розвитку та технічної політики Василь Кашпай, начальники відповідних служб та представники проектних інститутів та підприємств.

Основний обсяг робіт з модернізації колії в 2012 році проводитиметься на трьох основних напрямках загальним обсягом – 176,7 км, а саме дільниці Миронівка – П’ятихатки, напрямку Знам’янка – Одеса, напрямку Вапнярка – Одеса. Капітальним ремонтом буде відремонтовано 150 км колії менш вантажонапружених напрямків. Буде відремонтовано 45 станційних колій на станціях Одеса-Застава-1, Іллічівськ, Роздільна, Знам’янка-Сортувальна, Колосівка, Помічна, Тимкове тощо. Окрім цього будуть проведені комплексні роботи з оздоровлення 9 «хворих» (нестійких) ділянок земляного полотна та ремонту 9 інженерних споруд (мостів). Завдяки проведеній роботі швидкість руху поїздів на мостах 1091 км перегонів блок-пост 1090 км – Кавуни, 337 км перегону Користівка – Пантаївка, 286 км станцій Кіровоград та на 1147 км перегону Вознесенськ – Мартинівська буде збільшено до 100 км/год. Зазначені роботи проводитимуться в 3 етапи: виконання робіт до, після та під час літніх пасажирських перевезень. Для виконання зазначеного обсягу робіт будуть задіяні 259 колійних машин, які експлуатуються на Одеській залізниці. Якісне виконання даного обсягу робіт з одночасним ефективним використанням техніки дозволить підвищити пропускну спроможність та безпеку руху поїздів на 18 км головних та 32 км приймально-відправних колій.

Проведення електрифікації ділянок Долинська – Миколаїв та Миколаїв – Колосівка дозволить Одеській залізниці значно збільшити обсяги перевезень та підвищити дільничну швидкість вантажних поїздів, зменшити витрати на дизельне паливо, підвищити надійність системи електропостачання усієї інфраструктури залізниці. Разом з тим буде підвищено рівень безпеки перевезень та їх якість. Одночасно з проведенням електрифікації напрямків проводитиметься повна модернізація переїздів, приладів сигналізації, централізації та автоблокування та приладів зв’язку. Електрифікація зазначених ділянок також дозволить забезпечити зростання обсягів вантажних перевезень в напрямку портів Миколаївського та Одеського регіонів, а також сприятиме створенню паралельного напрямку для пасажирських поїздів кримського напрямку.

http://uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&p ... ews&lng=uk

P.S. Теперь наверное вот вторая причина отменны некоторых поездов через Херсон.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 31-01, 09:55 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
У складних погодних умовах одеські залізничники готові забезпечити безперебійний рух поїздів

Для забезпечення безперебійного руху поїздів до проведення снігоочисних робіт на Одеській залізниці готові долучитися майже 1,5 тис. працівників.

Всі служби Одеської залізниці наразі готові до оперативного реагування та усунення наслідків складних погодних умов у регіоні. Безперебійний рух поїздів готові забезпечити снігоприбиральна машина ЦУМЗ, 8 машин СМ-2, які прибирають сніг з колії, та 21 машина СДПМ, які очищають безпосередньо перегони.

У випадку, якщо ситуація ускладнюватиметься вітром та ожеледицею, для уникнення обмерзання контактного дроту (пошкодження може викликати затримку руху поїздів) можуть бути задіяні електровози і тепловози, які оснащені спеціальним кригозбивчим обладнанням – всього 13 одиниць техніки.

Також на озброєнні у залізничників є ще 16 одиниць техніки для усунення пошкоджень на струмоприймачах і приладах контактної підвіски.

Регулярне механізоване очищення станційних колій у разі значних опадів здійснюється на станціях: Знам’янка, Іллічівськ, ім. Т. Шевченка, Колосівка, Котовськ, Миколаїв, Одеса-Застава1, Одеса-Пересип, Одеса-Сортувальна, Помічна, Роздільна-Сортувальна, Херсон, Христинівка, Чорноморська.

Наразі поїзди на Одеській залізниці курсують згідно з графіком, затримок руху немає.

http://uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&p ... ews&lng=uk

P.S. С таким количеством поездов в Херсоне некому опаздывать =)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 08-02, 17:40 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
Локомотивні бригади Одеської залізниці відпочиватимуть у відремонтованих будинках

Одеська залізниця завершила виконання Програми з приведення до належного стану будинків відпочинку локомотивних бригад. Робота за цією програмою тривала із 2003 року. За період дії зазначеної програми відремонтовано та оснащено обладнанням і побутовим інвентарем 13 будинків та кімнат відпочинку локомотивних бригад на станціях, замінено на нові меблі. Останні три будинки міжрейсового відпочинку локомотивних бригад, за цією програмою, було відремонтовано протягом 2011 року.

Робота машиніста є однією з найвідповідальніших на залізниці і потребує максимальної сконцентрованості протягом тривалого періоду (час перебування машиніста на роботі може сягати до 12 годин), тому служба локомотивного господарства Одеської залізниці приділяє особливу увагу утриманню в належному технічному та естетичному стані будинків та кімнат відпочинку локомотивних бригад, що забезпечує належні умови для повноцінного відпочинку локомотивних бригад (машиністів та помічників машиністів).

Протягом 2010 – 2011 років працівники структурних підрозділів служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд, а саме будівельно-монтажного поїзда станції Вапнярка (БМП-687), будівельно-монтажного експлуатаційних управлінь станцій Херсон (БМЕУ-4) та Котовськ (БМЕУ-2) провели ремонтні роботи в будинках відпочинку локомотивних бригад станцій Вапнярка, Каховка та Цвіткове. Було виконано повний комплекс робіт, в тому числі ремонт покрівель, кімнат відпочинку, кімнат прийому їжі, санітарно-побутових приміщень, благоустрій території тощо.

До того ж залізничники намагаються зробити перебування локомотивних бригад у будинках міжрейсового відпочинку максимально комфортними на побутовому рівні, тому у 2011 році було закуплено та встановлено 78 кондиціонерів, 18 холодильників, 6 мікрохвильових пічок тощо.

У 2012 році для потреб локомотивних бригад закуплять ще 17 холодильників, 7 мікрохвильових пічок та встановлять 45 кондиціонерів. Оснащеність будинків відпочинку обладнанням та побутовим інвентарем становитиме майже 100%.

http://uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&p ... ews&lng=uk


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 09-02, 10:07 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
Железнодорожники на станции Каховка будут отдыхать с комфортом

В течение 2010 - 2011 годов работники структурных подразделений службы строительно-монтажных работ и гражданских сооружений, а именно строительно-монтажного эксплуатационных управлений станций Херсон (СМЭУ-4) провели ремонтные работы в доме отдыха локомотивных бригад станции Каховка.

Был выполнен полный комплекс работ, в том числе ремонт кровель, комнат отдыха, комнат приема пищи, санитарно-бытовых помещений, благоустройство территории.

Кроме этого железнодорожники пытаются сделать пребывание локомотивных бригад в домах межрейсового отдыха максимально комфортными на бытовом уровне, поэтому в 2011 году были закуплены и установлены кондиционеры, холодильники и микроволновые печи.

В текущем году для нужд локомотивных бригад закупят еще оборудование и бытовую технику. Оснащенность домов отдыха оборудованием и бытовым инвентарем после этого составит почти 100%.

Работа машиниста является одной из самых на железной дороге и требует максимальной сосредоточенности в течение длительного периода (время пребывания машиниста на работе может достигать 12 часов), поэтому служба локомотивного хозяйства Одесской железной уделяет особое внимание содержанию в надлежащем техническом и эстетическом состоянии домов и комнат отдыха локомотивных бригад , что обеспечивает надлежащие условия для полноценного отдыха локомотивных бригад (машинистов и помощников машинистов).

http://pik.ua/news/url/zheleznodorozhni ... komfortom_


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 16-02, 12:28 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
На Одеській залізниці презентували книгу про історію станцій

Нещодавно на Одеській залізниці вийшла у світ книга «От Дуная за Днепр. Очерки о станциях Одесской железной дороги», яку написав завідувач музею історії та розвитку Одеської залізниці Юрій Линюк. Автор присвятив магістралі 49 років, 20 з яких займається науково-дослідницькою роботою.
Вивчаючи історію Одеської залізниці, Юрій Линюк звернув увагу на той факт, що нинішні назви багатьох залізничних станцій мають недавнє походження. До того ж у різних джерелах одну й ту саму станцію називають по-різному. Усе це викликало неабиякий інтерес: «Мені було зрозуміло, що станція Котовськ не могла так називатися у 1865 році. Походження назви за місцем розташування, зокрема, станцій Черкаси, Одеса - Порт, є очевидною, а такі назви як Лелеківка або Дзенілор потребують додаткових роз’яснень та уточнень. Це підштовхнуло мене до пошуку первинних назв станцій та історії їх виникнення», - розповідає Юрій Линюк.
Книга містить цікаві дані щодо походження назв багатьох станцій, специфіки їх роботи, про економіку того регіону, в межах якого розташовувалися структурний підрозділ або залізнична станція, історичну інформацію про найближчі населені пункти.
Попередня книга Юрія Линюка «Сторінки історії Одеської залізниці 1865 - 2005» вийшла у світ у 2005 році і була присвячена 140-річчю залізниці, її історії та традиціям.

http://odz.gov.ua/


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 22-02, 12:26 
Не в сети
Пассажир

Зарегистрирован: 11-11, 08:04
Сообщения: 38
В состав поезда №375/376 включили общий вагон, который курсирует ежедневно (ранее курсировал только по предпразничным дням и по отдельному указанию УЗ ).
А из состава поезда №317/318 "изъяли" общий вагон, который ранее курсировал по пятницам и воскресеньям в Запорожье и по понедельникам и субботам в Одессу.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 24-02, 12:08 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 23-08, 12:36
Сообщения: 707
Откуда: Херсон
Поезда наносят удар по курорту

Кирилл ГОРЕЛОВ // Субботний Выпуск № 9 (537) 24.02.2012 (стр. 5)


Об оптимизации, предпринятой госпредприятием «Укрзалізниця», «Субботний выпуск» уже сообщал. Напомним, речь шла об отмене не-
скольких поездов, следовавших через Херсонщину. В результате их стало меньше, а уехать – труднее. А если сложно уехать, то, соответственно, непросто и вернуться.

Именно так был поставлен вопрос депутатами Генического района. Дело в том, что, по имеющейся у них информации, железнодорожники на-
мерены придать станции в селе Новоалексеевка, которая является ближайшей к курортной Арабатской Стрелке, статус транзитной. Это обстоятельство, по обоснованному мнению депутатов, не только сорвёт курортный сезон, но и поставит под сомнение дальнейшее развитие рекреационной зоны. Кому нужен летний отдых, если добираться необходимо на перекладных? А посему на ближайшей сессии генические депутаты планируют рассмотреть обращение по этому поводу в различные инстанции, сообщает сайт «Новый Визит».

Надеемся, что на вопросы, связанные с возникающими проблемами в железнодорожном сообщении, смогут повлиять и наши читатели. На днях пресс-центр «Укрзалізниці» обратился к пассажирам с просьбой информировать о качестве обслуживания и комфорта путешествий по железной дороге. При этом железнодорожники просят фиксировать все «проблемы» на фото и видео, чтобы в дальнейшем можно было провести расследование. Они уверяют, что чем содержательнее будет предложение или информация, тем скорее устранят претензии. На все предложения или жалобы они обещают давать от-веты на своём официальном сайте www.uz.gov.ua в рубрике «Обратная связь» или на странице в cоциальной сети Facebook www.facebook.com/uz.gov.ua

http://www.grivna.ks.ua/poezda_nanosjat ... ortu-1.htm


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 12-03, 12:20 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
Из-за "Укрзализныци" Азовское море может остаться без отдыхающих

Отмена остановок поездов на ключевой станции повлечет за собой уменьшение потока отдыхающих, что грозит катастрофой туристическому бизнесу.

Приднепровская железная дорога проводит эксперименты перед началом курортного сезона Приднепровская железная дорога сокращает остановки поездов на единой станции, откуда можно попасть на Азовское побережье Херсонщины.

Как сообщает ТСН, по новому расписанию, с мая в Новоалексеевке будет останавливаться лишь половина поездов - не 137 поездов, а 57. Остальные пойдут на Крым без остановок.

Пассажирские поезда в Новоалексеевке останавливаются лишь на 2 минуты. Но железнодорожники считают, что и этого многовато.

Причину сокращения на железной объясняют небольшим количеством пассажиров. Стоит отметить, что Новоалексеевка - единственная станция Приднепровской железной дороги на территории Херсонской области. За год через нее проходит почти 90 тысяч пассажиров. Известие об отмене остановок половины пассажирских поездов подняла панику по всему Азовскому побережью.

Руководители пансионатов, владельцы мини-гостиниц и усадеб зеленого туризма уверены, что останутся без клиентов. Отдыхающие просто будут выбирать другие регионы. "Не менее трех четвертей общего количества в сезоне отдыхающих приезжает именно поездами.

http://pik.ua/news/url/iz_za_ukrzalizny ... yhajuschih


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 12-03, 21:47 
Не в сети
Модератор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 08-07, 21:47
Сообщения: 1603
Откуда: Херсон
Железная дорога хочет убрать остановки в Новоалексеевке

12.03.2012 12:29

Приднепровская железная дорога сокращает остановки поездов на единственной станции, откуда можно попасть на Азовское побережье Херсонской области.

Как сообщает ТСН, с мая в Новоалексеевке (Генический р-н) будет останавливаться не 137 поездов, а только 57.

Основная масса поездов, проходящая через этот населенный пункт, будет двигаться без остановки.

Причину сокращения остановок на железной дороге железнодорожники объясняют небольшим количеством пассажиров. За год через указанную стнцию проходит почти 90 тысяч пассажиров.

Руководители пансионатов, владельцы мини-гостиниц и усадеб зеленого туризма Азовского побережья уверены, что останутся без клиентов: «Не менее трех четвертей общего количества в сезоне отдыхающих приезжает именно поездами. Причем, самая главная часть — это Российская Федерация, Беларусь и, конечно, значительная часть Украины», — сообщил директор одного из пансионатов.

Впрочем, руководство Приднепровской железной дороги уверяет, что изменение расписания не окончательное и если пассажиры будут страдать, остановки поездов восстановят.

Напомним, что в прошлом году облсовет, и мэр Херсона обращались к Министру инфраструктуры Украины Борису Колесникову с просьбами не допустить принятия решения Укрзализныци об отмене ряда поездов, поскольку такое действие железнодорожников «вызовет социальное напряжение». С аналогичной просьбой к Колесникову обратился и депутатский корпус Херсона. Тем не менее, обращение В. Сальдо к Б. Колесникову осталось без внимания, и Укрзализныця сократила ряд поездов, двигавшихся через станцию Херсона.

http://www.pskherson.com.ua/ob-estvo/zh ... 22274.html


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 12-03, 21:52 
Не в сети
Модератор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 08-07, 21:47
Сообщения: 1603
Откуда: Херсон
Жители Новоалексеевки перекрыли железную дорогу

12.03.2012 21:10

Сегодня, 12 марта в Новоалексеевке (Генический р-н) прошел митинг протеста против сокращения количества поездов, которые останавливаются на этой станции.

Как сообщает Генический информационный портал «Новый Визит», на акции присутствовало около 4-х тысяч человек.

Во время акции к станции подошел поезд «Феодосия – Москва». Люди перекрыли железную дорогу и заблокировали на полчаса движение поезда. Сотрудники милиции вели себя корректно, не вмешивались в происходящее и следили только за общественным порядком.

Только после того, как руководство железной дороги и района пообещали в течении недели решить проблему, люди освободили колею и поезд уехал.

На митинге побывал руководитель Генического района Сейтумер Ниметуллаев, который пытался успокоить людей. Глава РГА заверил, что все поезда будут останавливаться как и раньше, в противном случае он вместе с народом будет участвовать в акциях протеста, а если не поможет, то сложит с себя полномочия председателя райгосадминистрации.

Митингующие пригрозили руководству дороги, что если не последние не оставят прежнее расписание поездов, жители Генического района выйдут на акцию бессрочного перекрытия железной дороги.

Напомним: Приднепровская железная дорога сокращает остановки поездов на единственной станции, откуда можно попасть на Азовское побережье Херсонской области. С мая этого года в Новоалексеевке будет останавливаться не 137 поездов, а только 57.

http://www.pskherson.com.ua/proisshestv ... 22288.html


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 12-03, 22:04 
Не в сети
Нач. транспорта

Зарегистрирован: 14-08, 21:55
Сообщения: 533
KiR писал(а):
Сегодня, 12 марта в Новоалексеевке (Генический р-н) прошел митинг протеста против сокращения количества поездов, которые останавливаются на этой станции.

Как сообщает Генический информационный портал «Новый Визит», на акции присутствовало около 4-х тысяч человек.


возможно именно так нужно добиваться и возвращение Херсону го поездов, а не писать письма. Ведь с 2004 года Виктор Андреевич приучил не только граждан изьясняться на митингах, но и власть пнимать лиш митинги.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 13-03, 10:43 
Не в сети
Нач. транспорта
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11-07, 23:43
Сообщения: 373
Откуда: Germany
Хаха в ПГТ поездов больше останавливаются чем в обл. центре


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 245 ]  На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB