Прошу адміністрацію форуму не видаляти цей запис!
Шановні користувачі форуму, як і казав тут, та на форумі КТФ, сьогодні відвідав директора КП «Херсонелектротанс». Спочатку хотів піти до нього у понеділок, але 2 дня тому, мені подзвонив Народний депутат України Сергій Гордієнко, котрий також є одним із спонсорів МО «Народний транспорт», та поставив перед фактом, що я йду разом з ним в четвер або п’ятницю. Життя Народного депутата є непередбачуваним, саме тому на зустріч з паном Мосіном мені довелось їхати з колегою, помічником-консультантом Народного депутата Парипсою Сергієм Миколайовичем. Він буд дуже усвідомлений проблемами підприємства (в деяких питаннях навіть більше за мене). Тож розпочну коментувати слова пана Мосіна.
1- Чому в Херсоні досі немає 150 нових тролейбусів, електроботів, електротаксі. Дивіться, в минулому році адміністрації депо вдалося знайти інвесторів проекту, та вигідне кредитування під 4% річних. Для того, щоб розпочався цей процес необхідно спеціальна робота консалтингової фірми, котра входить в ТОП-20 в Європі. Для оцінки підприємства. На цей процес, адміністрації підприємства знадобилось 30 000$, начебто сума невелика, але органи міського самоврядування грошей не дало. Чому? Думайте самостійно.
2-Тендер. До кінця 2011 року банки кредити не давали взагалі. Коли на початку 2012 року процес розпочався, велика проблема була саме з кредитуванням. Він залишається і досі. Зараз відбувається третій процес тендеру, також пов’язаний з кредитуванням. Але пану Мосіну зараз трохи страшно брати кредит, оскільки Ви всі знаєте економічну ситуацію депо. Не факт, що кредит буде виплачено. Тож навряд чи в найближчий час на вулицях міста з’являться нові тролейбуси.
3- Так звана «Забастовка» (страйк). Всім Вам відомо, чого звільнили кондукторів. І я не розумію тих людей, котрі з цим не погоджуються. Ті, 16 чоловік, котрі страйкували… в них були свої організатори, про яких самі страйкуючі навіть не знали. Але дізнались в процесі. Звісно зараз працівники налаштовані проти Мосіна. Тому що, підприємство старе, велика кількість працюючих вже пенсіонери. Багато працівників є родичами і коли пан Мосін карає їх за те, що вони в нетверезому стані на роботі, взагалі відсутні, або система «кондукторів», коли гроші розподілялись на водія тролейбуса, кондуктора та технічний персонал. А тут кондукторів більше немає, і системи «кондуктор» теж, звісно ті 16 чоловік технічного персоналу залишились без грошей. Крім цього заборгованість по зарплаті. Щодо заборгованості, то тут справді подумайте…не сам Мосін платить заробітну плату, підприємство є державним. Як гроші приходять, так він і платить. Щодо перевірки прокуратури, то це була реклама саме для прокуратури (вони її роблять для своєї реклами, я на своєму досвіді знаю,що таке перевірка прокуратури). Дуже нагадує цирк. Пам’ятаю у рішенні перевірки, щось було написано про крісло (у Мосіна в кабінеті стоїть крісло, котрому років 15 точно).
4-Цензура Мосіна.GPS. Випуск тролейбусів. Пам’ятаєте про розповіді адміністрації форуму, щодо цензури, начебто Мосін був проти того, що тут обговорюється його робота і т.д. Про існування цього форуму він знає, але не заходить на нього. Та ніколи подібного не казав адміністрації форуму, крім того він навіть не знає хто є цією адміністрацією. І знаєте, я йому вірю. Тому що, не один раз казав саме так, та був на цій позиції. Йому все одно, що пишуть про нього, він працює так,як може. Так же само, як мені все одно, як пишуть про мене на Херсонській правді, на КТФ нещодавно писали, дуже сподобалось слово,котре сказали на мене «школота». Ви зайдіть на сайт transport-1.ru та почитайте повну біографію цього «школоти». Є деякі люди,котрі добиваються в житті багато чого вже не у пенсійному віці, а набагато раніше. (Вибачте відійшов від теми).GPS, котрі поставили на деяких тролейбусів, абсолютно всі придатні до роботи. Та слухи начебто їх поломки, є неправдою. Випуск тролейбусів у будні дні зараз 34 машини, зроблено це спеціально оскільки немає студентів, школярів. У вересні випуск буде збільшено до 54 тролейбусів.
5- В кінці хочу сказати, що звільнення будуть відбуватись і далі. Пов’язано це с переходом підприємства на більш сучасний рівень пасажирських перевозок . Самі все побачите. Щодо закриття маршрутів 3,4,8,11 це є неправдою. Маршрути ніхто не закриває.
Сама розмова продовжилась близько півтори години. Була прийнята домовленість по створенню спільного проекту. Якщо пам’ятаєта, я писав, що хочу від імені Організації «Народний транспорт» подарувати місту тролейбус Шкода9Тр. 12 червня, я зустрічався з генеральним директором «Кримтролейбус», де була прийнята домовленість про покупку тролейбуса, після списання в грудні місяці. Сьогодні пан Мосін погодився з радістю прийняти цей тролейбус на баланс Херсонелектротрансу, та частино допомогти реалізувати цей проект. Крім цього разом з ним я зроблю ще декілька вигідних проектів,котрі будуть приносить чистий прибуток підприємству.
Велике прохання до користувачів форуму. Насправді, давайте не буду тут просто розводити балачки про тролейбусне депо, а справді будемо допомагати цьому підприємству.
Дякую за увагу!
|